В останню декаду грудня поточного року Солобковецька сільська рада завершила процедуру відкритих торгів на закупівлю МТЗ 82.1.,ПРИЧІП, ЩЕПОРІЗ, ПЛУГ, ВІДВАЛ та КОСАРКУ. На  їх придбання  були виділені кошти субвенції з державного бюджету місцевими бюджетами на формування інфраструктури об'єднаних територіальних громад у розмірі 869 000 тис.грн. 

Фото без описуТрактор МТЗ 82.1 .На тракторах МТЗ-80 і МТЗ-82 встановлюються чотирициліндрові чотиритактні дизельні двигуни сімейства 4Ч11/12, 5 (тільки моделі Д-240 і Д-243) виробництва Мінського моторного заводу з напіврозділеною камерою згоряння, виконаною в поршні, рідинного охолодження, на частині двигунів встановлювався передпусковий підігрівач ПЖБ-200Б. Робочий об'єм двигуна - 4,75 л. Номінальна потужність 59,25 кВт (80 к.с.), у початковому варіанті 55,16 кВт (75 к.с.). Запуск двигуна здійснюється елекстростартером (модифікації Д-240/243), або пусковим двигуном ПД-10 (модифікації Д-240Л/243Л), номінальною потужністю 10 к.с. [5], з блокуванням пуску при включеній передачі.

Трактори МТЗ-80 і МТЗ-82 комплектуються тільки механічною трансмісією. Муфта зчеплення суха, однодискова, постійно замкнута. Коробка передач дев'ятиступенева дводіапазонна зі знижувальним редуктором. Кількість передач 18 вперед, 4 назад. Є можливість установки понижувача ходу. На частині тракторів, випущених після 1985 року встановлюється гідрокерована коробка передач з перемиканням під навантаженням. Така коробка дозволяє вибирати будь-яку з 4-х передач в рамках кожного з чотирьох діапазонів швидкостей без виключення муфти зчеплення. Задній міст має диференціал з функцією блокування. Управління блокуванням на тракторах старого зразка механічне, за допомогою педалі, розташованої на підлозі кабіни. На тракторах пізніших випусків гідравлічне. Під панеллю приладів встановлений перемикач режимів, пов'язаний з рульовим механізмом.

Режими:

  1. Диференціал розблокований.
  2. Автоблокування при повороті передніх коліс до 13 град.
  3. Примусове блокування незалежно від кута повороту коліс.

Кінцеві передачі - центральні, одноступінчасті, прямозубі. Трактор має багаторежимний синхронний механізм відбору потужності, що забезпечує незалежні частоти обертання вихідного валу 560 об/хв, 1100 об/хв, а також синхронну - 3,6 оберти на 1 метр пройденого шляху, необхідну для приводу посівних машин.

Подрібнювач гілок дискового типу PL-160 (з приводом від трактора) призначення для подрібнення відходів деревини та деревообробки: рейки, г орбаль, Гілки та крони дерев в технологічну та паливно тріску (щепу) діаметром до 160 мм.

Подрібнення відходів деревини діаметром более 160 мм не допускається!

Характерними особливо подрібнювача є універсальність и можлівість ефективного переробляті відходи, Які характеризуються низьких собівартістю (лісосічні відходи, рейки, горбаль, відходи лісопіляння), а такоже легкість Зміни РОБОЧОЇ зони через мобільність при застосуванні трактора. Застосовується на лісозаготівельніх підпріємствах и лісопільніх заводах, деревообробних підпріємствах, целюлозно-паперових комбінатах, а такоже в комунальних службах. Подрібнювач деревини PL-160 Призначення для установки на трактори, частота Обертаном валу відбору потужності якіх ставити 1000 об / хв.

Косарка тракторна роторна КТР-1, 3

призначення косарки :

Косарка трав'яна роторна КТР-1, 3 призначена для скошування сіяних і природних трав з укладанням скошеної маси у валок.

Косарка КТР-1, 3 використовується в усіх грунтово-кліматичних зонах.

Косарка агрегатується з тракторами китайського виробництва (типу "Сінтай''," Фотон "," Джинма ") і навішується безпосередньо на навісний пристрій трактора

Плуг трьохкорпусний ПЛН-3-35 УА

Плуг оснащений гвинтовим механізмом регулювання ширини захвату першого корпусу. Глибина роботи може бути відрегульована за допомогою сталевого або пневматичного опорного колеса. Застосовувані високі 700 мм стійки оберігають плуг від забивання рослинними залишками під час оранки стерні. Перед останнім корпусом плуга має отвір для кріплення дискового ножа, який не входить до складу стандартного устаткування знаряддя.

Причіп 2ТСП-8

Технічні характеристики причепа тракторного 2ТСП-8

  1. Підвіска ресорна вісі ADR, передня вісь гальмівна
  2. Поворотній круг FAD
  3. Шини розміром 11.5/80-15.3 (навантаження 2.9т при 30 км/год)
  4. Гальмівна система пневматична
  5. Гідроциліндр 5-ти штоковий телескопічний (Італія)
  6. Кузов V-8.5 м.куб.
  7. Вантажопідйомність 6 т
  8. Причіпне кільце ?40, ?50 или ?90 мм Scharmuller (Австрія)
  9. Максимальна швидкість 40 км/год
  10. Габаритні розміри кузова ДхШхВ – 4015/2105/500 мм

 Додаткові опції

  • Тент каркасний
  • Другий ярус бортів висотою 500 мм (V-8.5 м.куб.)
  • Шини 355/65-16 (навантаження 3,1 т. при 40 км/год)
  • Ремені для картоплі

Додаткове обладнання:

  • дві противідкатні опори;
  • два євророз'єми гідравлічні;
  • кабель з семиполюсною розеткою;
  • пневмокабель до трактора.

Причіп 2ТСП-8 призначений для перевезення будь-якого вантажу, а його кузов забезпечує повне вивантаження навіть важкосипучих чи злежаних ванатажів.