Паспорт громадянина України- є документом, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України. Сучасний паспорт у формі картки, на відміну від попередніх паперових «книжечок», видається на основі електронної бази даних - Єдиного державного демографічного реєстру, отже кожній особі лише один раз доведеться пройти процедуру ідентифікації, надалі інформація про неї буде міститися в реєстрі.

Фото без опису

Новий електронний документ поєднує в собі сучасний дизайн та високий рівень захисту від підроблення, що, в свою чергу, дає йому безліч можливостей для використання  у сьогоденному  світі. Так, зокрема, громадяни України, які є власниками ID-карток мають можливість отримати послугу з внесення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) на безконтактний електронний носій (чіп) ID-картки. Запровадження послуги із внесенням КЕП на картку надало можливість громадянам користуватись різноманітними електронними сервісами державних органів, отримувати адміністративні та банківські послуги тощо.

На сьогодні,  паспортний документ виготовляється у разі:

- при досягненні особою 14-ти річного віку(вперше);

- зміни інформації, внесеної до паспорта (крім додаткової змінної інформації);

- отримання реєстраційного номера облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків (РНОКПП) або повідомлення про відмову від прийняття зазначеного номера (за бажанням);

- виявлення помилки в інформації, внесеній до паспорта;

- закінчення строку дії паспорта;

- непридатності паспорта для подальшого використання (паспорт/фотокартка має пошкодження (та/або відсутня його/її частина), що не дають змогу візуально ідентифікувати особу, прочитати прізвище, власне ім’я, по батькові, дату та місце народження, ким виданий паспорт, підпис посадової особи та дату видачі, пошкодження перфорованої серії та номера, що не дають змогу встановити реквізити паспорта, виправлення, зокрема внесення змін до персональних даних особи/найменувань органу/штампа/печатки, пошкодження, які блокують можливість зчитування, а також внесення змін до інформації безконтактного електронного носія);

- якщо особа досягла 25- чи 45-річного віку та не звернулася в установленому законодавством порядку не пізніше як через місяць після досягнення відповідного віку для вклеювання до паспорта зразка 1994 року нових фотокарток;

- наявності в особи паспорта зразка 1994 року (за бажанням).

Вартість оформлення ID-картки становить

  • Протягом 20 робочих днів - 558 грн;

  • Протягом 10 робочих днів - 928 грн.

Звертаємо увагу, що особам, яким виповнилось 14 років, та які отримують ID-картку вперше така адміністративна послуга надається безкоштовно.

Додатково інформуємо,  що отримати адміністративні послуги, які входять до компетенції служби  можна у Городоцькому секторі УДМС у Хмельницькій області за адресою: м. Городок, вул. Грушевського,45 контактний телефон: (03851) 3-15-94. Графік роботи підрозділу:

-вівторок-пятниця з 9.00 до 18.00 та у суботу з 9.00 до 16.45; обідня перерва з 13.00 до 13.45; неділя, понеділок-вихідний.

У разі виникнення питань просимо звертатись на «гарячу лінію» Управління за номером: (0382) 65-03-06 та (093) 273-85-10.

 

Завідувач Городоцького сектору                                      Михайло Роженко