Семінар "Соціальні мережі як двосторонній канал комунікації"
Семінар "Соціальні мережі як двосторонній канал комунікації" відбувся у Хмельницькому Центрі розвитку місцевого самоврядування створений Програмою ULEAD з Європою / ULEAD with Europe та Мінрегіоном України.
"Світ оцифровується і ми не можемо це ігнорувати. Громади теж мають бути сучасними, бо жителі користуються соцмережами і хочуть, щоб спілкування з владою, в тому числі, було комфортним і зрозумілим для них. Тому присутність в соцмережах - це не забаганка і не зайва роботу, яку можна робити абияк. Це необхідність і один із головних каналів зворотнього зв'язку", - зазначив директор Хмельницького ЦРМС Сергій Яцковський.
Представники Солобковецької ОТГ, це спеціаліст відділу освіти та культури ОТГ Тетяна Шип, директор Солобковецького СБК Олена Тоболь та директор Стріховецького СБК Олександр Волох, навчалися про хитрощі, тонкощі, увагу до дрібниць і максимальну віддачу. А ще говорили про те, як ефективно розкрутити фестиваль, ярмарок, чи іншу подію, яку проводить громада. Не оминули увагою й тему персонального бренду і як кожен з нас будує, або руйнує репутацію свою-громади-влади.
Про івентмаркетинг і як цікаво супроводжувати події громади у соціальних мережах розповідала Ксенія Косюк, завідувачка сектору управління організаційно-інформаційної роботи і контролю Хмельницької міської ради.
У ході семінару радник з комунікацій Алла Собко провела також практикум, під час якого учасники вчилися розписувати план висвітлення подій у громаді.