Вадим Лозовий: ІІІ Міжнародний економічний форум має дати новий поштовх для розвитку області
22 січня голова облдержадміністрації Вадим Лозовий провів робочу нараду з головами райдержадміністрацій та об’єднаних територіальних громад. До участі в заході долучилися також голова обласної ради Михайло Загородний, заступники голови облдержадміністрації Володимир Кальніченко та Світлана Павлишина, представники структурних підрозділів облдержадміністрації.
На порядок денний наради було винесено декілька питань. Першим присутні в залі обговорили питання щодо підготовки до проведення в області ІІІ міжнародного економічного форуму “Інвестиційні можливості Хмельниччини”, який має відбутися 14-15 березня. Детально про концепцію заходу, склад учасників форуму, заплановані дискусійні майданчики, проекти, що будуть представлені на ньому, розповіли представник Департаменту економічного розвитку, промисловості та інфраструктури облдержадміністрації Сергій Флентін та радник голови ОДА Василь Міракін.
Як зауважив Вадим Лозовий, основне завдання цього заходу – гідно презентувати економічні та інвестиційні можливості Хмельниччини, аби зацікавити потенційних інвесторів: “Залишилось місяць часу. Маємо підготуватися надпотужно, адже ми очікуємо, що участь в форумі візьмуть іноземні представники та представники бізнес-спільноти, а також делегації з усіх куточків України. Наша область має чудові інвестиційні можливості, а ми з вами маємо докласти спільних зусиль, аби розповісти про них учасникам форуму. Маємо донести до них, що Хмельниччина – саме той край, де можна відкрито та чесно працювати, заробляти гроші, розвивати власний бізнес. Цей форум має дати новий поштовх економічному розвитку області.”
Також у ході наради обговорили стан матеріально-технічного забезпечення процесу з підготовки та проведення виборів Президента України, стан реалізації пілотного проекту Президента та Уряду щодо монетизації субсидій, особливості реформи сільської медицини у 2019 році, а також окремі положення проведення процедури державної реєстрації релігійних організацій.