GoExport. Українських підприємців навчать продавати продукти і одяг закордон
27 вересня в Україні стартує навчальна програма «GoEXPORT: вихід на нові ринки», яка допоможе українським брендам ефективно просувати свою продукцію на міжнародний ринок. Програма експортної освіти охопить три пріоритетні сектори української економіки, першим з яких стане текстильна промисловість.
«Українські підприємці вже давно відшивають одяг та аксесуари для відомих світових брендів. Однак, в Україні за останні роки з’явилося багато власних якісних виробників, продукція яких може бути цілком конкурентоздатною на міжнародних ринках. Тому мета програми – закласти основи для просування власного бренда закордоном, сформувати розуміння основних етапів експортної діяльності текстильного підприємства та створення міжнародного бренда, та цифрових інструментів для прямих продажів закордон», – прокоментувала Катерина Рігг, керівник програми розвитку МСБ в Україні ЄБРР, який реалізовує навчальну програму, в рамках ініціативи ЄС EU4Business, на базі Львівської бізнес-школи УКУ (LvBS).
За час програми учасники отримають комплексне розуміння основ експортної діяльності та разом з експертами проаналізують власний продукт, щоб скласти план виходу на нові ринки.
“Малі та середні підприємства часто працюють в умовах обмежених людських та фінансових ресурсів, не мають окремих менеджерів з експорту, тому їм особливо важливо ефективно аналізувати, що потрібно зробити для виходу на нові ринки, а також оцінити всі можливості та ризики, – коментує прикладну цінність програми Мар’яна Каганяк, керівниця групи експертів проекту «Консолідація експортного потенціалу МСБ та сприяння доступу на зовнішній ринок», в рамках якого реалізується навчальна програма, – Тому GoEXPORT – це, перш за все, можливість під керівництвом досвідчених викладачі-практиків створити та працювати власну стратегію виходу на міжнародний ринок.”
Як зазначила СEO Львівської бізнес-школи УКУ Ярина Бойчук, програма спеціально розроблена кращими експертами школи, на замовлення ЄБРР, в рамках ініціативи ЄС EU4Business, є унікальною, прикладною та націленою на потреби конкретного сектору.
«Програма корисна директорам, менеджерам текстильного бізнесу – тим, хто створює, реалізує та просуває власний бренд в Україні, кому необхідна поміч у виході на зовнішні ринки та допомога у просуванні свого бренду за кордоном. Для цього викладачі-практики розберуть міжнародні практики, проаналізують закордонні кейси, розкажуть про досвід успішного продажу і переговорів з іноземними партнерами», – зазначила вона.
Учасники програми навчаться застосувати нові інструменти на бізнес-моделі власної компанії. За результатами захисту проектів п’ять компаній-авторів найкращих проектів отримають допомогу від ментора або консультаційну підтримку у реалізації.
Початок програми для текстильної промисловості – 27 вересня у Києві. Учасники сплачують лише 50% вартості курсу, ще 50% вартості покривається ЄС в рамках ініціативи EU4Business. Деталі програми та критерії відбору за посиланням.