Семінар "Соціальні мережі як двосторонній канал комунікації" відбувся у Хмельницькому Центрі розвитку місцевого самоврядування створений Програмою ULEAD з Європою / ULEAD with Europe та Мінрегіоном України.

Фото без опису

"Світ оцифровується і ми не можемо це ігнорувати. Громади теж мають бути сучасними, бо жителі користуються соцмережами і хочуть, щоб спілкування з владою, в тому числі, було комфортним і зрозумілим для них. Тому присутність в соцмережах - це не забаганка і не зайва роботу, яку можна робити абияк. Це необхідність і один із головних каналів зворотнього зв'язку", - зазначив директор Хмельницького ЦРМС Сергій Яцковський.

?????????»?????° ?????? ?????µ?»???????????????? ?¦?µ?????? ?????·?????????? ?????????µ???????? ???°?????????????????°??????.

Представники Солобковецької ОТГ, це спеціаліст відділу освіти та культури ОТГ Тетяна Шип, директор Солобковецького СБК Олена Тоболь та директор Стріховецького СБК Олександр Волох, навчалися про хитрощі, тонкощі, увагу до дрібниць і максимальну віддачу. А ще говорили про те, як ефективно розкрутити фестиваль, ярмарок, чи іншу подію, яку проводить громада. Не оминули увагою й тему персонального бренду і як кожен з нас будує, або руйнує репутацію свою-громади-влади.

Про івентмаркетинг і як цікаво супроводжувати події громади у соціальних мережах розповідала Ксенія Косюк, завідувачка сектору управління організаційно-інформаційної роботи і контролю Хмельницької міської ради.

?????????»?????° ?????? ?????µ?»???????????????? ?¦?µ?????? ?????·?????????? ?????????µ???????? ???°?????????????????°??????.

У ході семінару радник з комунікацій Алла Собко провела також практикум, під час якого учасники вчилися розписувати план висвітлення подій у громаді.