З урахуванням прийнятих рішень Кабінету Міністрів України визначених постановою від 22.07.2020 № 641, Державний центр зайнятості оновив процедуру щодо особливостей реєстрації, перереєстрації безробітних, надання статусу безробітного та призначення виплати допомоги по безробіттю на період дії карантину.
 

Державна служба зайнятості інформує! | Роздорська селищна рада

Громадяни, які виявили намір отримати статус безробітного, подають відповідні заяви двома способами:

– особисто, під час відвідування центру зайнятості (якщо центр зайнятості чи філія, де Ви будете обслуговуватись працює у звичайному режимі);

– через портал державних послуг «Дія».

Для цього Вам необхідно:

а) зареєструватися чи авторизуватися в кабінеті громадянина на сайті www.diia.gov.ua;

б) заповнити заяву;

в) ввести номер соціального рахунку для отримання виплат;

г) завантажити необхідні документи: паспорт, документ про освіту, документ про останній вид зайнятості та інші;

д) підписатися за допомогою кваліфікованого електронного підпису.

Результат розгляду заяви буде відображено у Вашому кабінеті, направлено на електронну пошту та надіслано на телефон у вигляді смс.

Зверніть увагу! На період карантину надання статусу безробітного та призначення допомоги по безробіттю відбувається у перший день після подання особою відповідних заяв та документів.

Покрокову інструкцію щодо особливостей реєстрації та обслуговування зареєстрованих безробітних у період карантину читайте за посиланням: https://www.dcz.gov.ua/storinka/elektronne-podannya-dokumentiv.

Права та обов’язки зареєстрованих безробітних – https://is.gd/13jqJI.

Правила взаємодії безробітних із центром зайнятості в період карантину – https://is.gd/MJSkRO.

 

Хмельницький обласний центр зайнятості