У службі зайнятості оновили процедуру реєстрації безробітних
З урахуванням прийнятих рішень Кабінету Міністрів України визначених постановою від 22.07.2020 № 641, Державний центр зайнятості оновив процедуру щодо особливостей реєстрації, перереєстрації безробітних, надання статусу безробітного та призначення виплати допомоги по безробіттю на період дії карантину.
Громадяни, які виявили намір отримати статус безробітного, подають відповідні заяви двома способами:
– особисто, під час відвідування центру зайнятості (якщо центр зайнятості чи філія, де Ви будете обслуговуватись працює у звичайному режимі);
– через портал державних послуг «Дія».
Для цього Вам необхідно:
а) зареєструватися чи авторизуватися в кабінеті громадянина на сайті www.diia.gov.ua;
б) заповнити заяву;
в) ввести номер соціального рахунку для отримання виплат;
г) завантажити необхідні документи: паспорт, документ про освіту, документ про останній вид зайнятості та інші;
д) підписатися за допомогою кваліфікованого електронного підпису.
Результат розгляду заяви буде відображено у Вашому кабінеті, направлено на електронну пошту та надіслано на телефон у вигляді смс.
Зверніть увагу! На період карантину надання статусу безробітного та призначення допомоги по безробіттю відбувається у перший день після подання особою відповідних заяв та документів.
Покрокову інструкцію щодо особливостей реєстрації та обслуговування зареєстрованих безробітних у період карантину читайте за посиланням: https://www.dcz.gov.ua/storinka/elektronne-podannya-dokumentiv.
Права та обов’язки зареєстрованих безробітних – https://is.gd/13jqJI.
Правила взаємодії безробітних із центром зайнятості в період карантину – https://is.gd/MJSkRO.
Хмельницький обласний центр зайнятості