Мінветеранів пропонує внутрішньо переміщеним особам отримати до 20 тисяч гривень на підтримку ветеранського бізнесу
Триває прийом заявок на проект з мікрофінансування ветеранського бізнесу, який започаткований Державною установою Український ветеранський фонд, що діє при Мінветеранів.
Як розповідають у Міністерстві у справах ветеранів України, Програма з мікрофінансування ветеранського бізнесу розроблена для тих людей, які є учасниками бойових дій, членами родин захисників і захисниць або загиблих воїнів, і водночас – внутрішньо переміщеними особами (ВПО). Зараз багато родин вимушено переселилися в інші регіони України, і покинули свої домівки буквально без нічого. Тому Мінветеранів та Український ветеранський фонд надають можливість тим, хто мав бізнес, був фізичною особою-підприємцем або самозайнятою особою отримати до 20 тисяч гривень на придбання будь-якого обладнання для ведення власної справи.
У Мінветеранів зазначають, що наразі надходять перші заявки на отримання коштів. Ветерани та члени їхніх сімей, які стали внутрішньо переміщеними особами, вже почали отримувати одноразове грошове відшкодування на ведення власної справи. Найчастіше гроші йдуть на відшкодування купівлі ноутбуку для дистанційного ведення бізнесу, придбання обладнання для салонів краси і пекарської справи.
Процедура для отримання цієї допомоги проста. На сайт Українського ветеранського фонду в розділі «Мікрофінансування бізнесу» має бути поданий пакет відповідних документів з дотриманням критеріїв, які визначені Фондом. Це – паспорт, довідка ВПО, виписка чи витяг з ЄДР про статус ФОП чи самозайнятої особи, підтвердження статусу ветерана війни або статусу члена сім’ї ветерана війни, чеки на купівлю після 24 лютого 2022 року».
Документи розглядаються комісією у термін до 10 днів, після чого приймається рішення щодо надання коштів.
Щоб отримати фінансову підтримку, потрібно:
Зібрати пакет документів:
– скан паспорта заявника з пропискою;
– скан довідки ВПО (скріншот із Дії не підходить);
– скан виписки чи витягу з ЄДР про ФОП чи самозайняту особу;
– скан підтвердження статусу ветерана, а саме: посвідчення учасника бойових дій, посвідчення особи з інвалідністю внаслідок війни, посвідчення учасника війни або члена сім’ї ветерана війни;
– документи, що підтверджують покупку після 24 лютого 2022 року для роботи бізнесу відповідно до КВЕДів (чек або видаткова накладна).
Надіслати свою заявку з документами через аплікаційну форму на сайті BLOCKEDveteranfund[.]com[.]ua/BLOCKED в розділі «Мікрофінансування бізнесу».
Отримати відповідь від УВФ – після перевірки пакета документів.
Після схвалення отримати кошти.
У разі правильного заповнення заявки, завантаження повного пакета документів разом із чеками на покупки заявники зможуть отримати відшкодування на суму до 20 000 гривень протягом 10 днів.
Заявки приймаються до завершення воєнного стану.
У разі виникнення запитань, надсилайте їх на офіційну пошту Фонду: veteranfundua@gmail.com.
Джерело: Урядовий портал